PRISER
Hovedbehandling: Vi behandler dører, bakluke og panser. Rammer, kanaler og traverser behandles innvendig og utvendig. Plast deksler under og bilen å innerskjermer demonteres og hele bilens underside og hjulkasser påføres Fluid Film.
Det blir brukt 2 forskjellige stoff, tykk seigt stoff og et noe tynner stoff i hulrom.
Det blir brukt 2 forskjellige stoff, tykk seigt stoff og et noe tynner stoff i hulrom.

Personbil/Stasjonsvogn
Hovedbehandling Kr 4.990,-
Etterbehandling kr 3.990,-
Garantibehandling kr 5.490,-
Hovedbehandling Kr 4.990,-
Etterbehandling kr 3.990,-
Garantibehandling kr 5.490,-

SUV-Stor personbil/varebil
Hovedbehandling kr 5.490,-
Etterbehandling kr 4.590,-
Garantibehandling kr 5.990,-
Hovedbehandling kr 5.490,-
Etterbehandling kr 4.590,-
Garantibehandling kr 5.990,-

Pickup/Biler med ramme/am-car
Hovedbehandling kr 5.990,-
Etterbehandling kr 4.990,-
Garantibehandling kr 6.490,-
Hovedbehandling kr 5.990,-
Etterbehandling kr 4.990,-
Garantibehandling kr 6.490,-

Bobil
Hovedbehandling kr 5.490,-
Etterbehandling kr 4.490,-
Garantibehandling kr 5.990,-
Hovedbehandling kr 5.490,-
Etterbehandling kr 4.490,-
Garantibehandling kr 5.990,-
Alle priser ovenfor er ink mva. Prisen kan avvike til enkelte biler/modeller, dette er fordi noen er mer/mindre deksler å demontere.
Garanti behandling kan du lese mer om her helt nederst.
Garanti behandling kan du lese mer om her helt nederst.
Spyling av innvendig ramme
Vi ser stadig at biler med ramme som er noen år gamle har mye skitt, gammel understellsmasse og rust innvendig i rammene. Dette gjelder biler som har lukkede rammer. For å være sikker på at olja kommer skikkelig i kontakt med stålet inne i ramma, tilbyr vi ekstra spyling med kokende vann her. Det er ikke nødvendig å gjøre dette hver gang bilen behandles, men bør gjøres 2-3 ganger i løpet av bilens levetid. Første gang når bilen er 5-6 år gammel.
Rammespyling kan være aktuelt på f.eks. disse bilene:
Chevrolet Tahoe, Mazda PicUp, Mitsubishi L200, 300, Mitsubishi Pajero, Nissan Patrol, Nissan Terrano, Landrover (noen modeller), Toyota 4Runner, Toyota Landcruiser og Toyota HiLux.
Det kreves spesielt utstyr for å gjøre denne jobben og det går litt tid, så vi har satt en pris på 500,- ink mva i tillegg hvis dette skal gjøres.
Fettlist
Fettlista er en unik beskyttelse av bilens mest rustutsatte område. Nemlig hjulbuene. Fettlista er en u-formet list som er fylt med et værbestandig, korrosjonshindrende fett. Når denne lista presses på hjulbuen vil fettet presses inn mellom de to platene (inner-og ytterskjerm) og hindre at vann og salt kommer til, og utvikler rust. Pris ferdig montert: kr. 500,- ink. mva. pr. aksel.
Vi ser stadig at biler med ramme som er noen år gamle har mye skitt, gammel understellsmasse og rust innvendig i rammene. Dette gjelder biler som har lukkede rammer. For å være sikker på at olja kommer skikkelig i kontakt med stålet inne i ramma, tilbyr vi ekstra spyling med kokende vann her. Det er ikke nødvendig å gjøre dette hver gang bilen behandles, men bør gjøres 2-3 ganger i løpet av bilens levetid. Første gang når bilen er 5-6 år gammel.
Rammespyling kan være aktuelt på f.eks. disse bilene:
Chevrolet Tahoe, Mazda PicUp, Mitsubishi L200, 300, Mitsubishi Pajero, Nissan Patrol, Nissan Terrano, Landrover (noen modeller), Toyota 4Runner, Toyota Landcruiser og Toyota HiLux.
Det kreves spesielt utstyr for å gjøre denne jobben og det går litt tid, så vi har satt en pris på 500,- ink mva i tillegg hvis dette skal gjøres.
Fettlist
Fettlista er en unik beskyttelse av bilens mest rustutsatte område. Nemlig hjulbuene. Fettlista er en u-formet list som er fylt med et værbestandig, korrosjonshindrende fett. Når denne lista presses på hjulbuen vil fettet presses inn mellom de to platene (inner-og ytterskjerm) og hindre at vann og salt kommer til, og utvikler rust. Pris ferdig montert: kr. 500,- ink. mva. pr. aksel.